Amateur Theatrics, 12. kapitola

Dobrý a pohodový den přeji!

Jsem ráda, že jste si minulou kapitolu užili. Ačkoli jsem se lehce zmínila, že tato nebude tolik sluníčková, ještě pořád... může být... hůř... a hůř.

A taky že bude! 

Ale zpátky k dvanácté kapitole překladatelské chuťovky; Coulson rozdal práci, a skromností nešetřil: vyřešte to, a mákněte si. Hračka. Jenže Clint má teď jiný problém. Místo aby se řešilo, jak Lokiho dokopat ke spolupráci co nejrychleji, hraje se tady na taťku. Protože tu malou bestii nemůžete nakopnout, jako byste klidně nakopli tu velkou. 

A malý Loki se mezitím, ať už vědomě či ne, uchyluje k menšímu citovému vydírání. Chudák Clint. 

Kulový. Ať si to vyžere, pták jeden.

Ale vás samozřejmě stále miluju, víte to.

-----


Zavřeli sice dveře od konferenční místnosti, ale jak Clint, tak i Tony ve výkonech svých hlasivek excelovali, tudíž to pravděpodobně příliš užitečné nebylo. Clint ani nebyl překvapený, když si pak ke konci porady všiml, že Loki prchnul z obýváku. Ale byl překvapený, a to dost, když ho našel v druhém pokoji, jak sedí v nohách postele u Thorových nohou, ruce obmotané kolem kolen. Vypadal tak drobně. A vystrašeně.

„Nazdar, kluku,“ pozdravil ho Clint a dlaň mu položil na záda. „Promiň za ten řev odvedle.“

„To je v pořádku,“ pravil Loki, aniž by se pohledem odtrhl od bratrovy tváře. „Nebál jsem se.“

„Ne, já vím, že ne,“ odsouhlasil mu to Clint.

„Já chápu… chápu, že můj nedostatek vědomostí ohledně Midgardské magie vám teď dělá problémy,“ pokračoval Loki tichounce, přiškrceně, nejistě.

„Hej.“ Lukostřelec jej vzal za bradu, lehce ji pozdvihl, aby se Loki přestal koukat na Thora. „To není pravda. Nic, absolutně nic z toho, o čem jsme se hádali, není tvoje vina, jasný?“ Tedy alespoň prakticky ne, že jo. Ve většině. Dítě Loki zničilo hřiště, ale dospělý Loki způsobil, že se něco takového vůbec mohlo stát, i kdyby s menší pomocí Thora a Mjolniru. Docela ho znepokojovalo, jak jednoduché bylo Lokiho rozdělit na dvě naprosto rozdílné osoby, ale protože si Clint hýčkal svou vlastní příčetnost, rozhodl se tomu nevěnovat příliš mnoho pozornosti.

Loki od něj trošku odtáhl hlavu, a sklonil se ještě víc, aby mohl celou tvář schovat do kolen. „Ale kdybych věděl víc, bylo by to lepší.“

„Možná,“ řekl Clint. „Možná kdybychom i my ostatní něco o té magii věděli, tak by to taky bylo lepší. Možná kdybychom se všichni neoblíkali do nablýskaných pyžam a nebojovali se zločinci, tak by to bylo sakra lepší, až na to, že by se bez nás asi pěkně nudili. To je hodně možná, hochu. Jediná jistá věc je to, co máš rovnou před nosem.“

Princ nad tím na moment uvažoval. „Přijde mi to zvláštní,“ řekl nakonec. „V tomhle věku, v jakém jsem teď, mě můj bratr… neměl moc rád. Jsem menší a mladší a mám radši magii než bitvy, což ho… ztrapňuje.“ Nabídl Clintovi poněkud rozechvělý úsměv. „Je povzbuzující vědět, že jednoho dne stejně budeme dobrými přáteli, a to i přestože on zůstane válečníkem a já mágem.“

Takže takhle se cítí nejhorší člověk na světě, pomyslel si Clint nešťastně. „Víš co?“ zvolal. „Řekl bych, že tohle si zaslouží zmrzlinu na večeři. Co na to říkáš? Jako odměnu?“

„Zmrzlinu?“ zopakoval Loki zvědavě, a trochu se ze svého mrzutého klubka povytáhl.

„Tys snad nikdy neměl zmrzlinu?“ zeptal se ho Clint. „No tak to musíme napravit. Jdeme - zmrzlina pro všechny!“ Tak strašně to přeháněl, až si byl docela jistý, že i bezvědomý Thor musel poznat, že něco není v pořádku, ale Loki mu jen věnoval láskyplný pohled, který jasně říkal: Vy Midgarďané jste podivní, ale jsem rád, že jste neškodní.

Samozřejmě, že to nevyřčené ‚a taky že jste mí a Thorovi přátelé‘ tam někde taky bylo, ale Clint na to prostě nehodlal myslet. Ani omylem, ani trochu.

„Pojď, svezu tě.“

„Oh?“ zpozorněl Loki, a rozesmál se, když ho Clint vyzvedl a posadil si ho na záda. „Vy Midgarďané jste tak zvláštní,“ zahihňal se. „Ale jsem moc rád, že jste naši přátelé.“

Clint se stěží vyhnul obrubním. Sakra. Steve má pravdu. Průšvih, zatraceně velkej průšvih.

-----

Share:
spacer

8 komentářů:

  1. Málem jsem se rozpustila <3 Jako já se Clintovi nedivím, kdo by ododlal malému Lokimu, když je tááák sladký a zatím ještě poměrně nevinný? Já jsem mu propadla už při 1. zmínce o jeho velkých zelených očích a... Prostě když si ho představím, tak je nehorázně cute <3 A ať si říká kdo chce, co chce, Steve sice sýčkuje, ale taky má toho malého boha neplechy rád. Horší to bude, až se Loki vrátí do normálu... Bude si to pamatovat? Snad ano, to by bylo velmi zajímavé >:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ne. To ne! Clintovi se to začíná vymykat z rukou, ale kdo by se divil? Ano, CUTE je přesně to pravé přídavné jméno pro našeho roztomilého, malého, roztomilého, sladkého a (abych nezapomněla) roztomilého Asgardského prince. Kdybych byla na jeho místě, dělala bych pro Lokiho první poslední, jen abych ho viděla šťastného. Loki by měl takhle (ve své mladší podobě) zůstat ještě hooodně... hooodně dlouho. Ať si ho užijí nejen oni, ale taky my! Vždyť si to zasloužíme!
    Jo, a my tě samozřejmě taky milujeme, o tom není pochyb! :D
    Vykouzlila jsi mi úsměv na tváři, který dnes jen tak něco nezažene. Díky moc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Clinte, bafni Lokiho a utečte za hory! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Nemohu se té myšlenky zbavit. Napište někdo spin-off o Clintovi prchajícím s malým Lokim, prosíííím! :-D)

      Vymazat
    2. Né... To radši velkýho Lokiho s Tonym (samozřejmě ve své mužské formě). :D

      Vymazat
    3. Ale to už je úplně jiný příběh. Teď a tady se dojímám nad chudákem Lokim, ach tak mlád a nevin, až přijde na to, že je zaběhnutým ničitelem světů. :-D Navíc by se to dalo krásně skloubit s druhými Avengers! Úplně to vidím: Shield prohlédává Clintovi dům, tam nastoupené TŘI jeho děti a těhotná manželka... :-D :-D

      Vymazat
    4. Ano a nikdo by si nevšiml, že to jedno dítě vypadá úplně jako Loki :D (Loki ovládá iluze, ale sama jsi řekla, tak mlád, to by nezvládl vytvořit iluzi na sebe a udržet ji delší dobu.) Zase na druhou stranu, kdo by podezříval toho věrného a spolehlivého agenta Clinta Bartona? :D

      Vymazat