Vykoupení - dodatek autorky

Tak jsem asi tři dny přemýšlela nad tím, jestli mám odepisovat na komentáře, a pak jsem přemýšlela, jestli se vůbec můžu ozvat, aniž by mi hrozilo nebezpečí. :D

Takže - původně jsem to tak ukončit vážně nechtěla, protože mi to přišlo příliš kruté vůči mé drahé OC postavě a nemluvě o tom, jak kruté to bylo vůči vám. Když jsem se o tom zmínila své kolegyni ve škole, byla z toho nápadu nadšená (ona zbožňuje takové konce, za které byste nejradši umlátili autora). Když jsem slabě podotkla, že to nechám skončit radši dobře, vypadalo to, že mě zabije učebnicí. To je škaredá smrt, uznejte. 

Pak jsem v tom taky našla zalíbení, protože jsem si chtěla užít ten dramatický okamžik, kdy budu psát větu "je poslední". A našlo se podezřele moc čtenářů, kteří mi doteď nenapsali ani slůvko! :D Takže nově objevení čtenáři, vítejte! ^.^ 




Já vím, já vím.

První komentáře měly za následek výbuch škodolibého smíchu, a pak, až se našli ti více rozčilení čtenáři, začínala jsem se normálně bát. :D 


Snad jste nevěřili, že to tak fakt skončí. 




Bych nespala.

Všechny odstavce tedy shrnu do jedné věty - po mém milovaném zrádném Vykoupení budu psát další navazující sérii. 

Děkuju vám za podporu, komentáře, nadšení, hrozby a tak. Víte, že vás miluju. A jestli chcete něco házet, tak leda gumové medvídky.

Share:
spacer

13 komentářů:

  1. a ja som sa už zmierovala s tým, že bude koniec....:D inak, keď už budeš písať ďalšie časti, očakávam nejaký Loki whump :D A hádžem gumené medvedíky :D :D Inak, ďakujem ti za komentár :D cítila som sa poctená :D prišla som za sestrou a.... "Alice Nasweter mi dala komentár!" ona zdvihla hlavu od knihy, pozrela na mňa, povedala "hm..." a čítala ďalej.... :D

    OdpovědětVymazat
  2. YeSSSSSSSSsssSSSSSS!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Díky bohu :D Už jsem se vážně lekla ! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Uffffffffffffffffffffff :-D. Někde tam hluboko ve mně byla ta naděje, že sem přece jen dáš další sérii :-D. A jak jsem se už mnohokrát přesvědčila - ty pocity co jsou nejhloubš jsou ty nejdůležitější :). No, zajímá mě, jak se bude další série jmenovat. Strašně se na ni těším :D.
    A na závěr reakce, která se dostavila po přečtení poslední věty: Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.¨

    OdpovědětVymazat
  5. Tosidělášsrandutosidělášsrandutosidělášsrandutosidělášsrandu! :D Bože! Moje nadšenost hraničí s šílenstvím. :D Ale já věděla, že to tak nenecháš! Yo! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ha, věděla jsem to! Že ten konec myslíš jenom konec série. Tedy varianta dvě, úplně stejně pravděpdobná, říkala něco ve smyslu "takhle končí autoři, kteří už své povídky mají opravdu upřímně plné zuby a kašlou na všechno, hlavně když se to bude tvářit uzavřeně" :-D Na špatném konci není nutně nic špatného (no...), ale musí to být správně špatný konec, takhle to bylo prostě takové moc uťaté a vůbec neuspokojivé. Tak se aspoň mám na co těšit ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. O můj bože ( Loki ) to mě překvapilo ale jsem opradu šťastná moc se těším

    OdpovědětVymazat
  8. Super super ja sa už teraz teším dúfam že bude napísaná rýchlo ja som príšerný závislák

    OdpovědětVymazat
  9. Jupíí!Na týhle povídce jsem nějak závislá.Máš štěstí!Hmm...smet učednící je vysoko na zebříčku nepříjemných,škaredých smrtí.
    Ps:Hezkej epilog.Chudák Clint,ale Lokiho geny se nezapřou.Jarvis mu zavíral na záchod?Tím jsi mě dostala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, Loki coby zodpovědný otec bude! :D
    Žádný gumoví medvídci, za tohle budou sušenky! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ešte pekne že budeš písať ďalej. Smrť učebnicou je síce hrozná, ale horšie je umrieť po napadnutí nespokojnými čitateľkami, ver mi!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, jenom jsem ti chtěla říct, že jsem si přidala odkaz na tvůj blog do menu, protože pravidělně čtu tvoje povídky a tak.. znáš to :D jenom jsem myslela, že bys to měla vědět, kdyby ti to dyžtak nějak vadilo, tak to stáhnu, ale můj blog stejně nikdo nečte, takže je to asi jedno.. :D dneska jsem tam hodila první povídku, tak kdybys chtěla můžeš se na to kouknout, ale neni to nic moc, potřebovala bych někoho, kdo do mě kopně a řekne mi co je špatně a tak :D už zase moc mluvim.. promiň :D každopádně se chci taky zeptat, kdy bude nová kapitola Side by side? :)

    OdpovědětVymazat